fbpx

Про школу

Наші Цінності
Здоров'я та безпека
Здоров'я та безпека

Підтримання фізичного здоров’я та психологічного комфорту дітей через створення безпечного середовища для навчання та розвитку завдяки ергономічному облаштуванню та приладдям, сучасній системі кондиціювання та кварцювання приміщень, здоровому харчуванню та медичному супроводу. Фізична, психологічна та кібербезпека з опорою на нетикет.

Спокій батьків
Спокій батьків

Cпокій забезпечений батькам, які знають, що їхні діти навчаються в Школі, де не тільки піклуються про здоров’я та безпеку учнів, а й опікуються їх психологічним станом і адаптацією до навчального процесу.

Жага до знань
Жага до знань

В сучасному світі головною рушійною силою є інновації, тому більш важливим стає не те, що ви знаєте, а те, як ви можете використати свої знання. Ми поділяємо думку найвідоміших світових експертів в галузі освіти, що основними компетенціями, які Школа майбутнього повинна сформувати в учнях, є критичне мислення, креативність, комунікативні навички та здібність до командної роботи.

Наш пріоритет – навчання через практичну дослідницьку та проектну діяльність з акцентом

на вміння ставити й вирішувати життєві завдання, розуміючи власні цілі – «Навіщо це мені?» та «Як я можу це застосувати?».

Наші завдання – навчити дітей ставити правильні запитання, критично оцінювати інформацію, формувати власну думку, не залежати від зовнішніх оцінок та впливів, вміти самостійно регулювати власну поведінку та відповідати за неї, бути адаптивними, співпрацювати й ефективно спілкуватися.

Наші інструменти – створення комфортного психоемоційного середовища для навчання; зрозумілі, доступні, живі методи викладання; залучення дітей до підготовки уроків, розробки навчальних проектів та волонтерської діяльності; націленість як на результат, так і на процес.

Індивідуальний підхід до кожної дитини задля виявлення її талантів та здібностей
Індивідуальний підхід до кожної дитини задля виявлення її талантів та здібностей

Навчання у Primus Inter Pares School відбувається у форматі індивідуального супроводження кожної дитини командою професіоналів, яка використовує принцип «Усьому свій час». Це дозволяє виявляти захоплення учнів і допомагати їм у визначенні свого покликання, враховуючи особливості розвитку кожної дитини. Завдяки такому підходу в учнів та їх батьків формується бачення індивідуальної стратегії освіти та перспектив майбутньої професійної діяльності.

 

Унікальний простір
Унікальний простір

Primus Inter Pares School — це унікальне поєднання інноваційних архітектурних рішень, спрямованих на створення неповторної атмосфери творчості, масштабності мислення та відкритості пізнанню.

Залученість кожного
Залученість кожного

Діяльність Primus Inter Pares School заснована на побудові ефективної взаємодії у тріаді дитина – батьки – школа.

Наша команда поєднала людей, що сповідують цінності відкритого освітнього простору як умови розкриття потенціалу кожного учасника навчально-виховного процесу та своїми особистими внесками прагнуть сприяти якомога кращому загальному результатові.

Внутрішня система шкільних процесів організована за принципом відповідності потребам як учнів, так і співробітників задля оптимального розвитку всіх. Запорука ефективності нашого методу – поєднання високої технологічності навчання та екологічності стосунків.

 

Культура та духовність
Культура та духовність
Наші пріоритети – етика та екологія відносин, емоційна компетентність, толерантність, розуміння власних потреб та потреб оточуючих, взаємна повага, відповідальність за власні слова та вчинки.
Будуємо Україну майбутнього
Будуємо Україну майбутнього

Діти залишаються в країні та будують її успішне майбутнє.

Наша місія

Primus Inter Pares School творить відкритий освітній простір, де в атмосфері безпеки та прийняття у дитини природно виникає прагнення до знань та здатність самовизначатись у мінливому світі.

Наше головне бажання – надихати учнів знаходити своє покликання, допомагати їм формувати навички, необхідні для успішного дорослого життя, та навчати бути свідомими творцями майбутнього. Це стане запорукою формування особистості, яка добре усвідомлює свої здібності та потреби і здатна послідовно використовувати набуті знання для того, щоб вести здорове, продуктивне, сповнене самоздійснення життя й перемагати у конкурентному середовищі.

 

Тож наша місія складається з трьох «π» —

πлекати πокоління πереможців
Наша місія
Філософія Primus Inter Pares School

В основі філософії нашої Школи лежить глибоке розуміння того, що протягом своєї історії людство накопичило таку кількість знань та інформації, яку не в змозі охопити ні один геній. Більш того – швидкість розвитку науки та появи нових технологій настільки висока, що програми найбільш інноваційних навчальних закладів світу потребують чи не щомісячного оновлення.

В умовах глобального гіперконкурентного середовища Школа повинна гарантувати гармонійний розвиток особистості дитини та екологічне ставлення до її психіки. Акцент лише на академічні знання вже не є запорукою щасливого повноцінного життя. Дітей потрібно навчити головним факторам життєстійкості, якими є самоповага, цілеспрямованість, самомотивація, самоорганізованість, вміння ефективно мислити та орієнтуватись у нескінченному потоці інформації сучасного швидко плинного світу.

Володіння навичками життєздатності, розуміння базових закономірностей світобудови, знання принципів ефективної співпраці з іншими людьми та навички пошуку того, що надихає, підсилює та зміцнює особистість, відкриють для дитини можливість знайти себе та свій шлях у житті.

У назві нашої Школи міститься давня латинська фраза – Primus Inter Pares – перший серед рівних. Ми переосмислили цей вислів у контексті сучасності та, користуючись математикою як універсальною мовою Всесвіту, графічно виразили його через число π.

Унікальне поєднання фундаментальної незмінності відношення π (~3,14) та нескінченності процесу встановлення послідовності цифр після коми для нас символізує сутність людської природи.

Чи є кінець у цьому пізнанні? Кожна дитина у Primus Inter Pares School отримає можливість зрозуміти, як віднайти своє «число π», тобто визначить для себе, скільки «цифр після коми» вона хоче засвоїти, усвідомивши, що глибина осягнення знань про світ залежить тільки від неї.

Ми всі рівні та кожен з нас унікальний.

Чому нас обирають?
Олена
Олена
мама випускниці Софії

Рівень знань, який дає PIPS - високий, і в комплексі з бажанням і наполегливістю дитини його достатньо, щоб продовжити навчання в інших країнах світу. У школі донька отримала високий рівень знань англійської мови, а головне – віру в себе і бажання розвиватися.

Найбільш всього мені імпонує повага до думки дітей та врахування їх інтересів при навчанні. Разом з отриманням знань тут дають розуміння де і як ці знання можливо застосовувати у житті.

Також дуже важливим є вміння самостійно приймати рішення та вміти домовлятися. Я вважаю, що PIPS відповідає багатьом сучасним критеріям освіти і результат цього ми бачимо зараз, коли донька навчається і живе самостійно в іншій країні.

Федір Ющук
Федір Ющук
випускник PIPS, закінчив United Lisbon International School

За час у PIPS я здобув важливі знання щодо того, хто я є. Я саме усвідомив те, що я хочу, те, що є для мене цінним, та взагалі сформував свій світогляд, з котрим я наразі іду по своєму життю.

Школа якраз надала цей час, щоб себе розвивати, час думати про все, час, щоб просто зануритися у свої мрії, у своє майбутнє і очікування від нього, і зрозуміти, що тобі цікаво, що ні, ким ти хочеш бути, ким не хочеш бути.

За моє навчання в PIPS щодо навичок, котрі я набув, то скоріш за все я б сказав, що я навчився розуміти людей та їхні думки і навчився комунікації. Хотілось би окремо подякувати усім, хто був зі мною на цьому шляху усім вчителям, моїм однокласникам та іншим, хто оточували мене і робили моє навчання таким комфортним і якісним.

Євген
Євген
тато Ніколь, 6 клас

Ми вчилися в звичайних школах, тому що не було можливості, і коли ми п’ять років тому потрапили в заклад, який відповідає всім критеріям: стиль і якість навчання, нові класи, це було одним словом «Вау».

Це той випадок, коли реальність краще, ніж очікування. І ми впевнилися, що PIPS це не тільки про навчання та академічні знання, це про дитину, про її світ, про те, як вона навчається в прийнятті та легкості.

Ми відразу відчули, що це те, що треба нашій маленькій Ніколь, тому що вона дуже чуйна та емоційна, і що цей заклад відповідає повністю нашому запиту.

Крилова Софія
Крилова Софія
випускниця PIPS, закінчила D’overbroeck’s У Великій Британії

За 11 років шкільного життя, я змінила декілька навчальних закладів і зараз можу впевнено сказати, що у PIPS ми вивчали не тільки загальну шкільну програму, а також здобували важливі життєві навички для подальшого самостійного життя.

У минулому році, я переїхала у Велику Британію та зараз навчаюся там у коледжі. Протягом цього року, я зрозуміла що усі знання, які я отримала у PIPS, є насправді важливі та безумовно допомогли мені почувати себе більш комфортно у новому середовищі.

Для тих, хто тільки починає свій шлях у PIPS, я би порадила прагнути здобувати нові знання на кожному уроці та завжди залишатися вмотивованими.

Юлія та Андрій
Юлія та Андрій
батьки Ані, 4 клас

Ми ретельно обирали школу: вивчали підіхід до навчання, місце розташування, також для нас важлива була інноваційність програми. Нам дуже подобається, що мета PIPS саме зацікавити дитину у навчанні, а не зазубрити, як це було в старих школах.

Спілкування між дітьми і вчителями теж на високому рівні. Класно, що діти не бояться вчителів та можуть завжди підійти до них із запитаннями та за підтримкою!

Щодо знань: ми дуже задоволені, Аня деякі приклади з математики рахує швидше, ніж ми! А також п’ять уроків англійської на тиждень, ми всі розуміємо, що іноземна мова зараз дуже потрібна!

Крістіна Чорна
Крістіна Чорна
випускниця PIPS, навчається у University of Vienna, Austria

Головне, що я ціную, закінчивши цю школу, це те, що, крім звичайних шкільних знань, нас навчали «життю». Тобто нас навчали спілкуванню, повазі до інших, навчали, як проходити якісь складні моменти у житті підлітків. Називали ми це soft-skills, м‘які навички. І випускаючись зі школи, я знала не тільки як вирішувати складні задачі з математики чи фізики, я знала, як комунікувати з навколишнім світом, та як справлятися зі своїм моральним та емоційним станом.

Інга
Інга
мама Крістіни та Влада, 6 і 11 клас

Політика школи така, що дітей змалечку вчать, що вони повинні змагатися лише в тому, чого досягли самі. Те, що у них є зараз, то їм дали батьки, а тут вони можуть обговорювати між собою тільки те, що вони досягли самостійно.

Це може бути навчання, якісь успіхи в проектах, це було дуже важливо для мене. Тобто такого, що діти тільки на матеріальному рівні конкурують – ні, важливо, щоб це були знання, відносини, те, чого вони навчаються самі.

Гордєєва Єва
Гордєєва Єва
випускниця PIPS, навчається Institut Montana Zugerberg

Коли я прийшла у PIPS мені дуже почала подобатися математика і англійська. Насправді я визнаю, що це було через вплив моїх вчителів, тому що вони мені дуже імпонували і зацікавили мене в цих предметах.

У школі я навчилася 100% комунікації. Коли я переїхала до Європи, я зрозуміла, для чого це все було. Та найважливішим було спілкування з носіями англійської мови. Це мені дуже допомогло, коли зараз я живу закордоном. Якщо б не це, я напевно б дуже боялася спілкуватися з іноземцями, коли переїхала, тому що це дуже важко.

Я хочу сказати «дякую» всім, хто там був під час мого навчання. Це було дуже круто і це були насправді, я думаю, що найкращі часи моєї школи.

Оля Палій
Оля Палій
випускниця PIPS, навчається у University of Vienna, Austria

...Мені дуже допомогла велика кількість занять англійською. Через те, що нас вчили вести бесіду, висловлювати свою думку та розмовляти на різні теми іноземними мовами, мені набагато простіше було пройти співбесіду перед вступом до університету та скласти усі мовні екзамени.

Олена
Олена
мама Віки і Вови, 1 і 5 клас

Мені імпонує, що тут враховують, що всі діти різні, що кожен сприймає по-різному інформацію. Вчителі вміють знайти правильний підхід: наприклад, дати ту кількість часу на виконання завдання, яка потрібна конкретній дитині.
При виборі школи для нас дуже важливим був психологічний комфорт дитини. Вова йшов до другого класу, і у нас вже був не дуже вдалий досвід в іншій школі. Але PIPS - це місце, де ставляться до дітей з повагою, цікавістю, на рівних.

Дмитро Захарченко
Дмитро Захарченко
випускник PIPS, навчається у University of Liverpool

Школа PIPS дала мені можливість зрозуміти - що таке іноваційне навчання та круті вчителі. Усі знання, які я отримав тут, допомогли мені вступити на факультет бізнес-менеджменту в один з найкращіх университетів Англії. PIPS дає не тільки знання, вона вчить мислити, створювати та аналізувати. А це - надважливі якості у формуванні особистості.

Оксана
Оксана
мама Марії, 10 клас

Тут немає такого, що хтось чогось не може і не вміє! Тут вірять в кожну дитину і зроблять все можливе, щоб реалізувати її потенціал.
Також тут всі діти незалежно від віку і класу відкрито спілкуються один з одним, що не менш важливо!
Коли я вперше зайшла у школу, я одразу зрозуміла, що моя дитина тут навчатиметься! І як шкода, що моя старша дитина вже закінчила школу!
Мені дуже подобається, що Марія отримує дійсно якісні знання, водночас це відбувається у дружній, теплій атмосфері за підтримки класної команди вчителів.

Сергій Горбонос
Сергій Горбонос
випускник PIPS, навчається у Nottingham Trent University, UK

Протягом мого навчання в PIPS нас дуже якісно навчали та приділяли багато уваги, тому як саме ми це робимо. Але найголовнішою цінністю цієї школи є середовище, в якому перебуває учень протягом кожного дня. Саме дружня атмосфера та близькі стосунки з вчителями дозволили мені навчитися навчатися. Тому зараз протягом мого навчання в NTU я, опановуючи професію програміста, отримую велике задоволення від того, як круто розуміти те, як саме потрібно щось вчити, щоб досягти поставлених висот.

Олександр
Олександр
тато Софії 5 клас

Школа — це великий період часу у кожної людини, більше 10 років, тому було дуже важливо підібрати такий заклад, відвідування якого приносило б Софії задоволення і якісні знання. Це має бути легкість, вона повинна ввечері говорити, що завтра до школи з позитивним настроєм, це дуже важливо. PIPS повністю відповідає цьому запиту.

Щодо рівня академічних знань – тут вона отримує не тільки прямі знання з математики чи української мови, це суміжні знання, розвиток критичного мислення, вона стала максимально креативна, вона розуміє мої прохання з пів слова і може якісь задачі вирішувати набагато швидше, ніж було в мій час.




Ми не створюємо ні для кого особливих умов
У нас — особливі умови для всіх
Запис на зустріч
Найпоширеніші запитання
1
.
Де розташована Школа?

‍Primus Inter Pares School знаходиться за адресою м. Дніпро, Січеславська набережна, 53, Комплекс «Амстердам».

2
.
За якою програмою відбувається навчання у Школі?

Навчання Primus Inter Pares School базується на державній українській програмі освіти, удосконаленій найбільш ефективними сучасними методиками і технологіями, які розвивають hard skills & soft skills.

Школа залучена у дослідницький проект Всеукраїнського рівня Технології навчання учнів початкової школи «Smart Kids» з використанням мультимедійних засобів навчання.

У школі розроблені та діють унікальні прикладні курси конструювання і робототехніки.
На постійній основі проводяться зустрічі Лінгвістичного клубу з носієм англійської мови.

У своїй діяльності ми спираємося на новітні нейропсихологічні дослідження й відкриття щодо того, як працює свідомість і пам’ять дитини. Гармонійний розвиток особистості й творчого потенціалу учнів забезпечується заняттями з ейдетики, шахів, образотворчого мистецтва, а також використанням інтерактивних освітніх програм, smart-технологій, ТРВЗ-педагогіки, елементів білінгвальної освіти, тощо.

3
.
Чи потрібно дитині вчити щось вдома?

Всі письмові завдання, передбачені програмою, діти виконують у школі на уроках та під час годин самопідготовки. Крім того, учні середньої та старшої школи отримують завдання, які спрямовані на вироблення головної навички сучасної людини – вміння самостійно планувати свій розвиток, працювати з інформацією, отримувати нові знання та вчитись протягом усього життя.

4
.
Які мови використовують у школі?

Навчання у Primus Inter Pares School відбувається державною мовою з використанням елементів полілінгвальної освіти з наголосом на англійську мову, адже ми впевнені, що опанування мови не просто дає змогу здійснювати ефективну комунікацію, а в першу чергу відіграє ключову роль у розвитку свідомості дитини. Чим більшою кількістю мов досконало володіє людина, тим більший арсенал способів мислення та ментальних схем вона може застосовувати для досягнення своїх цілей.

Вибір мови міжособистісного спілкування є вільним та залежить від індивідуальних уподобань.

5
.
Скільки дітей навчається у класі та скільки років навчання?

В нашій Школі відкриті класи з першого по одинадцятий. В одному класі навчається до 22 дітей.

6
.
Чи є у Primus Inter Pares School старша Школа?

Так.

7
.
Які фахівці працюють з дитиною?

З кожним класом працюють куратор, тьютор (ТТА), вчителі предметних дисциплін та іноземної мови (Native Speaker). У разі потреби до роботи з дитиною підключаються фахівці, що розуміються на особливих освітніх потребах (дислексія, ГРДУ, гіперчутливість, тощо). Крім того, Школа активно залучає до навчального процесу зовнішніх експертів – успішних представників науки, культури, бізнесу, відомих громадських та творчих діячів.

8
.
Хто такий тьютор (ТТА)?

ТТА – Tutor Teacher Assistant (англ. асистент учителя) – професійний помічник вчителя, діяльність якого спрямована на виявлення та розкриття сильних сторін та здібностей кожної дитини через побудову між нею та дорослими відносин поваги та довіри. Використовуючи особистісний підхід та підтримуючи кожного учня індивідуально, тьютор навчає дітей самостійно розпізнавати, відстежувати та реалізовувати свої таланти. Також асистент допомагає вчителю сформувати соціальні навички дітей, спрямовуючи їх на підтримку та прийняття індивідуальних особливостей один одного.

9
.
Як проходить день дитини у Школі?

З 8.00 до 8.30 – Early Birds Time,протягом якого співробітники Школи зустрічають учнів, а діти за допомогою тьюторів налаштовуються на заняття, спілкуються один з одним, обмінюються враженнями від улюблених ігор, захоплень та, навіть, цікавих снів.

З 8.30 до 9.00 проходять Ранкові зустрічі класів з кураторами,присвячені обговоренню тем тижнів,спрямованих на розвиток Soft Skills (гнучких навичок). Таке спілкування надзвичайно важливе для формування в учнів особистісних якостей,необхідних для успішного життя та навчання.

Основні заняття, які є обов’язковими, розпочинаються о 9.00 та тривають до 16.30.

З 16.30 до 19.00 відбуваються заняття в Освітньому центрі «Академія PIPS», що працює за додаткові внески батьків для учнів нашої та інших шкіл.

Орієнтовний перелік тематики занять в Академії PIPS:

  • ART school;
  • гітара;
  • вокал;
  • шахи.
10
.
Як організоване харчування учнів?

Харчування у Primus Inter Pares School забезпечується ресторанним кейтерингом, що замовляється за окремі кошти батьків.

Графік харчування:

09:50 – другий сніданок (молодша школа)

10:55 – другий сніданок (старша школа)

13:00 – ланч (молодша школа)

14:05 – ланч (старша школа)

16:30 – полуденок

11
.
Чи має Primus Inter Pares School ліцензію?

Так, Школа має ліцензію на право провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти.

12
.
Який документ отримає дитина по завершенню навчання?

Учень отримає документ державного зразка, відповідний ступеню освіти.

13
.
Як відбувається прийом учнів до Школи?

‍Алгоритм дій щодо прийому учнів до Primus Inter Pares School

Крок 1. Ознайомча екскурсія школою батьків/батьків з дитиною.

Крок 2. Зустріч батьків з адміністрацією/СЕО школи.

Крок 3. Пробний навчальний день дитини у школі (під час навчального процесу)/Зустріч дитини з куратором класу, вчителями з основних предметів, педагогом з індивідуального навчання та психологом (упродовж канікул).

Крок 4. Повідомлення батьків про рішення адміністрації щодо зарахування дитини до школи (письмово на електронну пошту протягом 5-ти днів після кроку 3).

14
.
Чи є в школі укриття та генератор?

Так, школа обладнана необхідним укриттям, яке відповідає всім нормам безпеки згідно доручення Прем’єр-міністра України від 10.06.2022 № 14529/0/1-22 та листа ДСНС № 03-1870/162-2 від 14.06.2022.
Також ми маємо потужний генератор, який забезпечує функціонування школ під час відключення світла.

15
.
З чого складається плата за навчання?

Вартість навчання у Primus Inter Pares School складається з наступного:

Пакет Базовий
Складові пакету Базовий:
Забезпечення навчально-розвивального процесу з 8:00 до 16:30;
усі необхідні навчальні та дидактичні матеріали;
канцелярські товари;
Оплата за навчальний рік
2.0
Вартість за навчальний рік
10 800 у.о.*
Умови оплати
передплата 100%
Оплата за чверть
3.0
Вартість за навчальний рік
12 000 у.о.*
Умови оплати
оплата за кожну чверть окремо 3000 у.о.* оплата відбувається за 30 календарних днів до початку наступної чверті
*
Формула розрахунку вартості навчання: сума в у.о. (1 у.о. відповідає 1 доллару США) помножена на курс української гривні за даними НБУ на день оплати дорівнює вартості навчання
*
*
Знижка на оплату навчання другої і наступних дітей з однієї родини – 3%
*
*
*
Якщо при денній (очній) формі навчання (пакет 2.0 та пакет 3.0 цього прайс-листа) більше 5-ти навчальних днів за відповідний місяць здійснюються дистанційнійно, то кожен такий день навчання у відповідному місяці рахується зі знижкою 20%.
індивідуальний планшет, одноразова оплата;
18 520 грн
оплачується додатково
Харчування (ресторанний кейтеринг): другий сніданок, обід, полуденок
370 грн
на день (орієнтовно)
Додаткові послуги
Розвивальне дозвілля учнів на канікулах та у вихідні дні
Поїздки за обміном учнями (у тому числі закордонні)
Екскурсії, літні табори відпочинку
Заняття в Академії PIPS (в будні з 16:30 до 19:00 та у вихідні дні)
Запис на зустріч